Tågresan igår.. :(

Hej hej! <3   Idag så är jag JÄTTETRÖTT!!!!!! Gud har nästan inte sovit så mycket alls!! Åkte ju tåg med Julia hem till Osby igen, och det var okänt fel i spåret så vi stannade emellan höör och hässleholm, mitt ute i ingenstans. Det var smockfullt i tåget så vi fick sitta på golvet! Usch! Det var varken kul eller skönt.. Tåger stod stilla i över en timme. Tillslut blev julia och jag så trötta att vi lade och ner och sov på golvet!! Inte så direkt skönt men..   Tillslut började det rulla in i hässleholm och då blev några platser lediga så vi kunde sätta oss, Sen åkte vi in i Osby och skjutsade hem julia, sen åkte vi hem.   Idag är jag fortfarande jättetrött! Så jag måste nog sova tidigt idag! Men det vill jag inte! :P   Tagga sista timmen idrott och sedan cykla hem!! Och så idrott i morgon direkt på morgonen! Inte så direkt kul! Aja.. Hade tyska idag för första gången!! Kul! :) Får lärare heter Christina och hon är ganska snäll! Fick i läxa att att kunna alla hälsa ord! :)   Nu har jag nog inte mer att berätta.. :( Men ska nog rida på ons! :)   Puss.. eller som man säger på tyska : Tschüs!