djupt osv

Vilken dag är det idag? Torsdag, känns som fredag   Om du var en emoji vilken skulle du vara då?   enligt anne vs. enligt mig:     Vad ska du göra ikväll? Tänkte träna men är helt slut så ska umgås med anne istället (allt förutom att plugga)   Säg två bra uttryck: uttryck och uttryck men älskar när norrlänningar säger falukorv. okej har aldrig hört det men känns som att det skulle låta riktigt fint. annars shit bananas. och lol. säger lol jämt men folk brukar skratta åt mig fast jag fattar inte varför eftersom det är riktigt välformulerat för vad jag känner   Vad blir du glad av få höra att du är? en i min klass sa idag att jag liknade Darla i Hitta Nemo. Jahopp, so much for trying liksom     nä men alltså blev jätteglad annars hade jag ju inte svarat detta (jo)   Visa en bild du inte minns ha tagits:   förstår varför    En bild på något som är asbra att ha:     Vad är du bra på? somna sova försova mig (fast nu är jag vaken)   Vad vill du ha? en kattunge   Hur ser du ut när du är nyvaken?     har de bästa apparna på min telefon    Vad tycker du är roligt? leka med anne   Vad är du dålig på? svara på listor hehehe. och dansa, det erfarade jag idag under idrottslektionen (fast dansade liksom med anne så det kanske inte var så mycket mitt fel ändå)      Vem är du kär i just nu? hihihhihii hemlit      (omg första gången jag inte svarat heath ledger????)   Vad var det första du snodde?  ett kjol från dagis utklädningslåda. inte mitt fel dock... vi satt runt ett bord och målade och helt plötsligt spydde jag över allas teckningar och mina byxor så fick en kjol och blev placerad i soffan tills mamma kom och hämtade mig. kunde ju inte gå därifrån naken liksom. bra minne förövrigt,   Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?  oj har en hel lista med sådant. #1 - plugga    Vad bävar du inför? högskoleprovet!!!! shit bananas är skitnervös. dessutom ska jag jobba samtidigt så om kloningsteknikerna ändå har tänk gå framåt med idén har de två veckor på sig innan jag skulle behöva använda den   Vad händer i helgen? har bjudit hem ett gäng flickor från min grundskoletid som ska få äta lite mat lyssna på backstreet boys o kanske prata lite vet inte riktigt   photoshopskills osv   Vad var det senaste du skrev i Word?  en analys på boken STÅL som vi läst för svenskan under några veckor   Vad ska du göra på höstlovet? hade några småplaner på att åka till london men tror icke det blir av. förhoppningsvis jobba!    Vad läser du nu?  extremely loud and indcredibly close aka. anusboken     hare fint hörni!