muntrar upp stämningen lite

vad har du på dig?     hur mår du? förträffligt, tackar som frågar   vem saknar du? det var ju rätt trevligt när Obama var i landet även om han glömde komma på middag hos mig (dålig stil)   vad önskar du just nu?ett jobb vore fint     senaste köp? tidning och tuggumi    vad skrattade du senast åt? hade rätt kul på sceniska idag må jag säga. mest åt mig själv   vad grät du senast åt?gud kommer inte ihåg, var så längesedan nu (för första gången i världshistorien)   vad läser du just nu?       vem var den senaste som ringde dig?McDonald's men jag hade lektion och kunde inte svara!!! ångest     vad stod det i ditt senaste skickade sms? "hej vgd" till hela min kontaktbok   vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?swänsca   vilken är din favoritfrukt?     (mango - passionsfrukt, helst blandat)   vilka kändisar har du blivit jämförd med?     vad är du rädd för?sådant som även i viss form kan kallas kvalster (GODE GUD SÖK GOOGLA INTE)   en person du tycker är snygg?     din favoritkaraktär ur en serie?ms chanandler bong   vem skrev senast åt dig på facebookchatten?lillzicke hon skriver jämt man ba dah skaffa dig ett liv    vilket språk hade du velat lära dig?teckenspråk, hade vart coolt    vad för sorts killar faller du för?såna som ser ut som heath ledger   vart vill du åka just nu?       vad önskar du dig i födelsedagspresent?har ju liksom både jul, födelsedag och student att se fram emot så tänker taktiskt och önskar med en massa porslin, kamerasaker och en macbook. fast mest proslin. och kamerasaker. och en macbook.