bara lite tråiga saker...

tjo tja amen hallå! Hahaha jag måste vara ströd eller så men jag va inne på en grej alla höll på med för ungefär 2 år sen tror jag. men i alla fall det heter msp ( moviestarplanet) elller något. för att liksom se vad man gjorde då och vad som var så kul med det hela. och en sak vet jag, det har förändrats as fuck så fattar inget haha.   jag är smart eller något. skulle på mötte idag klockan 15 tror ni inte jag glömde eller i  alla fall gick inte dit. hehe oj... så typiskt mig. att missa, glömma allt. sen skulle jag egenlitgen träffa en kompis från hörr i malmö idag också men det glömde jag med. vad är det med mig och mitt minne?!   om jag inte vart så glömsk så skulle jag på fest ikväll men det blir inget nu heller. smart där Amanda smart där!!! får la fixa en egen fest då! vilket det kommer bli, för jag är bäst på att ha fester osv. jag är en festqueen!   skolan idag gick väl så där. vi hade typ glosor i engelskan men så klart kunde jag knappt dom eller så, svär kommer få F i engelska så dålig jag är... sen hade vi nått på NO'n jag glömde bort att göra men kunde allt ändå så beröm till mig. nej men så själviks jag är. på SO'n kollade vi bara på nått om han nya stadsministern hela lektionen typ, fett tråkigt. fast för min klass var det mer som sitta med mobilen lektionen eller prata med varandra lektionen. lite kul för läraren var så inne i det på skärmen. jag är inte så insatt i det här med val och skit.   och där gick mina byxor sönder, lyckat Amanda. hur många byxor har du haft sönder nu tro? 20 kanske? det kan nog stämma.   aja tjorå