God morgon

God morgon! Vakna för ett tag den och har fixat mig så nu äre bara att vänta på att bussen ska gå. Skola igen och idag är det fredag så helg snart. Men pallar inte med skolan för denna dagen är dryg och skit tråkiga ämnen. Men just det alla ämnen är tråkiga. Men iallafall när jag vakna trodde jag drömt en grej som hände igår kväll. Mina kära idoler har nått som kallas familytime med sina fans/foooers ibland, och igår kväll hade dom det. För er som undrar vad det är, så är det vi skriver ett tweet med frågor eller vad som helst och dom svarar en. Jag var en av dom som fick svar för andra gången. Är bara så sjukt glad. Jag tweetade om att mina föräldrar bråkade som vanligt och att det är mitt fel. Jag började nästan gråta för jag typ förstör min familj och det är alltid mitt fel. Men iallafall dom svarade och det är bara så sjukt. När det kom upp The Fooo Conspiracy har nämt dig i en tweet. Då liksom stannade världen, jag satt som fast frusen. Och fattade inget. Och så klart jag grät som fan också. Det är dom som gör mitt liv, det är dom som får mig att le när jag är ledsen, dom får mig att gråta också. Dom får mig att känna känslor vilket är sjukt! Men nu ska jag göra det sista för bussen går om 10 min Men tjarå ! <3