wtf så dålig på att blogga!!!

tjo, tja, amen hallå! sämst jag e då!!! inte bloggat på länge fast jag lovat :/ aja idag är en hemsk dag kan man säga. ett år sen jag opererades och låg helt döende på sjukhuset. ba tanken får mig att spy. om jag tänker på det kommer det ba några små bilder flimrandes. jag minns inte så mycket men ändå känns det som igår. hemskt säger jag ba. eftersom ingen visste ifall ´jag faktiskt skulle överleva det eller inte eftersom den operationen var stor. fett hemskt i skoan också, vart helt depp hela dagen, men det var faktiskt ett år sen. jag får det att låta jätte stort, men det var ganska stort eftersom det faktiskt handlar om hjärtat. jass jag har en allvarlig hjärsjukdom, som ingen kan acceptera typ. får dock egenrligen inte ha idrott eller anstränga mig för mycket men vad gör jag? jo är badass som gör det ändå :)   fick gå och prata med kuratorn på min skola idag eftersom det märktes att något var fel. 0ch om ni vill veta så kan man säga att jag lider av deposition typ. kan kanske komma ett inlägg kring just det.   TJARÅ!! PUSS <3