HEJDÅ BLOGGVÄRLDEN, TACK ALLA SOM LÄST MIN BLOGG!

Hej på er allihop! Som ni märkt och vet har jag tappat intresset för att blogga. Och nu har jag bestämt mig för att sluta blogga helt. Jag har bloggat i 6 år nu och har fått så otroligt mycket respons, samt upplevt så otroligt mycket tack vare bloggen. Jag måste få tacka alla som läst min blogg, för fina kommentarer genom alla åren, alla som röstat på mig i diverse tävlingar, alla ni som röstade på mig för årets Beauty Blogg i Blog Awards 2012. Samt ett jättetack till Make up store, för att jag fått synas på eran Facebook titt som tätt (som gett mig mer läsare) och för all smink-sponsring osv. Även stort stort tack till alla mina andra sponsorer och företag jag fått samarbetat med. Tack till Devote som har varit ett kanon-ställe att blogga på, samt att jag fått ingå i Devote-familjen de senaste månaderna med betalt. Så tack tack tack ALLA! Men nu är det dags för mig att lämna bloggen, som varit som ett heltidsjobb och lägga min tid på annat. Bloggen kommer att finnas kvar här på Devote ett tag framöver så ni kan kolla alla gamla sminkningar osv, men den kommer ju såklart inte uppdateras. Jag kan säga att det känns otroligt skumt att inte blogga mer, efter 6 år, i denna bloggen.    Tack igen allihop!  Superstor kram till er <3   Ni kan fortfarande följa mig på instagram, där heter jag "Jirasek"