70-tals disco

hejhej!! det var ett bra tag sen jag bloggade nu så jag kände att det var dags. det har varit sjukt mycket nu den senaste tiden... sista veckorna i skolan med mycket plugg, och på sommarlovet har jag rean hunnit med att besöka västerviks skärgård, firat en underbar midsommar i köpingsvik och jobbat. Imorgon fyller jag 16 och i helgen ska jag sy på min nya symaskin och förhoppningsvis bli färdig med alla mina beställningar som hänger på mig sen modevisningen. Jag känner på mig att sommaren 09 kommer bli riktigt bra, jag ska bla åka till norra italien, vid gardasjön för att sola och bada, ska även till sthlm och sthms skärgård, göteborg för att se madonna och en veckas semstester med tove på mallorca. sen väntar gymnasiet( neervöst!)Nu laddar jag upp lite bilder från 9: ornas avslutningsfest med temat 70-tals discoAgens, jag och tove.ToveNiklas schteekte i wayfaresJag i mina lilla hippieutstyrsel och bruten fot, därav skorna.Hmm, pooseAgnes och tove.. notera skorna. Agnes vann förresten priset för bästa utklädnadtove leeeer!Puss på er!!!!!!!!