- my saturday

hallå bloggen!   ugh, vaknade typ 4 i morse och var relativt pigg så då steg jag upp! nu är jag mindre pigg haha men nu är det aningen för sent för att gå och lägga sig igen och sova ett par timmar.. fint.     anywhooo, idag är det ju halloween, Finland-edition! och det ska självklart firas. ordentligt. (alltså. sammanlagt så har nog jag och Alexandra så mycket alkohol tills ikväll att det skulle räcka åt 10 personer. kommer krypa hem inatt)   ska försöka hinna slänga in en bild på min 'utklädnad'(inte så mycket utklädnad, mer.... ansikts.... målning. haha you know me) senare, innan jag drar ut!     annars så var jag ju till läkaren igår. äntligen. det hon då sa var att nu får vi börja med en större undersökning för att ta reda på vad det är för fel på mig. (haha)   så igår tog de någon form av prover från mina halsmandlar, dvs de körde ner en bommullstops i halsen på mig.. och det skulle de få svar på idag så nu väntar jag i princip bara på att de ska ringa från labbet. vet inte ens om de har öppet idag? haha. men de sa att de skulle ringa idag s'atteh.. eller så sa de att jag skulle ringa dit idag. jag vet inte. (har koll på läget, ja-a!)   sen på måndag ska jag till läkaren igen 8 på morgonen, då ska hon kika på provsvaren och eventuellt skriva ut nån medicin åt mig, sen ska de röntga mina bihålor. sen får vi se vad som händer. wiho.   är fan aldrig frisk. gotta love my life.     anyways. ska kasta i mig någon form av frukost nu och kurera mig lite så jag är pigg och glad ikväll!     / εlli ♥