B A R C E L O N A

HOLLLAAA!   immm baack! Fan va sköna dagar det har varit, förutom i förrgår då, bajs väder. Har spenderat dem flesta soliga dagarna vid havet och fått lite färg på huden! Grillat, solat, badat, festat..ALLT som man ska göra på ett sommarloov dåra! Igår var det en efterlängtad dag, träffade mitt älskade lag som jag saknat mer än jag trodde, och så fick ja träffa mimmi och filippa som ja inte träffaaaat på god knows huur länge?! Så de e ja glad över! För övrigt var det en jätte mysig kväll me massa skratt! Nu kommer de viktiga!!! JAG ÅKER TILL BARCELONA OM 2 TIMMMARRRRR!!!!!!! Åhhhh de kommer bli så kuuuul! Min bror bor där med sina kompisar så ja åker dit och festar solar badar med dem! OCH självklart kollar VM matchen som spanien kommer vinna! ...hoppas jag! NEj me ja e riktigt taggaaaaaaaaaaad! Men kommer sakna alla här hemma! Me ni äckliga ni vet vilka ni e, om ni vill ha nåt eller vill nåt så skypea me mig! skype: jasmine.agdami OKEJ? skitbra. Ciaaaaoooooo'