Its gonna be a bumpy riiideee

Nu är bloggen igång igen förhoppningsvis! Fick tillbaka mitt internet i förrgår såå har lagt upp massa bilder på face, ni som är vän med mig kan ju checka ut dom, ni som inte e, Synd! Kan bara tilläga att de där e inte ens hääälften! Assåå jag har så fruktansvärt mycket bilder som ska ut, mår dåligt bara ja tänker på de! Orkar inte skriva allt jag har gjort ända sen sist för de va typ 3 månader sen, så här under har ni en liten lista på vad som vart dåligt och vad som vart bra! Ska börja lägga upp videosarna nu med som jag lova för 2 månader sen hahah!         |       |       v   BRA SAKER   Är väldigt nöjd med min klass Har fått lära känna sköna människor Jag Liz Och Sanaz börjar våran dans på måndag Har feeestat söönder Varit med mina underbara vänner Slösat sönder pengar på mat Haft en till majorna warriors dag Sett massa konserter på kulturkalaset och liseberg Och bara mått allmänt jävla bra!  DÅLIGA SAKER   Sommaren e faaar gone! Och vinter kläderna ska ut! Basketen har skitigt sig, vi har ingen coach har shooopppat alldelles föööör lite! E pank måste börja blogga igen (haha skoja bara) Har blivit som en gammal tant, e trött på hemma fester, orkar inte göra nåt längre vill bara hem o mysa typ! E fortfarande inte 18! inte ens 16 för jag fyller i fucking oktober Saknar många av mina vännner som jag vill träffa snart!!!! har för lite tid för att göra saker..mitt schema e ganska fucked up! OCh är stressad 24/7 Klart så e den negativa listan längre me de e alltid såååå! Nu ska jag börja fixa mig och dra till sofi fööör hon fyller år idag ETT STORT GRATTIS TILL HENNE! Bloggar sennär jag kommit hem.. om ja orkar då!   B L E S S