majorna warriors

yeellloooow jazzbooi hääärrrrrr...... bajs på mig right? de här måste vara den tråkigaste bloggen. Undra vad som hände med alla mina läsare?! hmm.... Iaf mitt sommarlov kör på pretty much som den ska! Har vart mycket me yasmin lizzy och sanaz.. men nu e ju yäz i äckliga frankrike så bajs på henne! men idag kommer hon hem :DSen var ja hos matilda nån gång på fest/krök, de va chill fick träffa tjejerna..eller ah vissa av dem..Sen va ja frida och niclina och bada med najs! Igår sov ja och sanaz o victoria hos mika..eller ah sov och sov vi la oss klockan 7 och vakna 11, kul. Va och åt mc vid typ 12-1 sen va vi på mikas gård typ hela natten...inget liiiiv hahaha! SEn på dan var ja döööööööööööööööööööööd! va skiiit trött, man kunde trorr att ja va hög, såå kul för dem!Nu ska ja snart in till stan föro träffa lizzy o dem och sara och maria som vart bortresta så de blir najs! Och om några dagar kanske jag och morsan drar på sista minuten resa till greklan, FEEEEEEEEEEEETTTT ELLERERERERE? yeeees ma'm! NU måste ja fixa mig. Ciiaaaoooo guapooos!     slänger in en basket bild därför ja saknar heden...de regnar ju nu....:(