LEIGHTON MEESTER

Hej!! Jag har inte hunnit fota mer shopping så tänkte istället berätta om 7 juli då jag såg Leighton Meester från Gossip Girl!! Jag hade veckan innan hört att Gossip Girl ska börja filma 7 juli på 77th Street mellan Columbus Avenue och Central Park West, så på morgonen den dagen tog vi en taxi dit då vi ändå skulle besöka Central Park.                   Alla bilder har jag tagit och får inte användas utan tillstånd :-)  Det första vi såg var en massa stora bilar och kamerautrustning så vi visste att något hände men inte vilka som var där. Vi promenerade runt inspelningen en stund och jag gömde mig bakom alla stora bilar för att komma så nära som möjligt och då stod Leighton där!! Hon var mycket vackrare i verkligheten men var mitt uppe i en scen med Roxanne Mesquida (prinsens syster i GG) så varken jag eller alla andra tjejer som var där fick gå för nära henne. Man fick inte röra sig precis hur man ville men Leighton la märke till oss och vinkade, det hela slutade med att jag och ett gäng tjejer smet över till andra sidan och stod 2 meter ifrån henne men var tvungna att gå såfort de sa "action" igen. Det var lite kul att se hur de spelar in ett GG avsnitt, t ex som ni kan se på bilderna så har både Leighton och Roxanne flipflop på sig men när de filmade helkropp bytte de till klackskor. Det var sjukt att se trevliga Leighton under pauserna för att sedan se henne förvandlas till elaka Blair under tagningarna, hon och prinsens syster gillar inte varandra så mycket om man säger så.. ;-)     Alla vet hur mycket jag älskar Gossip Girl så det här var verkligen en dröm, känns fortfarande som det haha. Längtar tills det här avsnittet kommer ut, lite kul att se resultatet nu när man har sett det spelas in!! :-)