Fredag

Var hos barnmorskan igår. Sprutor är inte min sak, blä för dom !!Men blev varken ulltra eller hjärtljud :( Ska dit igen den 21 Sep, orka vänta då ! Vill se nu ju.Fick massa info också, här får man tydligen välja vilket sjukhus man vill föda på, älsklingen och jag pratar om Karollinska. Så får se helt enkelt.Idag blir det plocka lite, se på tv och vänta på älsklingen. Morfar ringde nu, och han låter mkt piggare :) Det gör mig glad !!Han bad mig att komma hem den 13 aug, vet inte vad dom har kokat ihop, men är nog bara att göra som han säger. Så gott folk, den 12 aug kommer jag till Norrköping/Åtvidaberg och stannar till den 13 eller 14, beror på om älsklingen kan följa med eller inte, eller vad mamma och pappa har för planer, men det löser sig.Men nu snart kommer svärmor, ska hjälpa henne med en sak på datorn.Puss //M.