Q/A Part one

Hur lång är du? - Är inte helt säker men jag är 166-167 cm   Favoritplagg?Oj har allt några stycken men det allra bästa måste nog vara svarta jeans haha! Låter tråkigt, men det funkar ju verkligen ALLTID! Går du och Arber Azemi i samma klass? Hur är han som person?- Jag gick i samma klass som honom förra året i ettan, men i år går han i min parallelklass. Dock kände jag honom lite innan gymnasiet också. Han är hur rolig som helst! En väldigt snäll, skämtsam och rolig person! Hur får du så vita tänder hehe? Härlig blogg! Tack så mycket! Haha vita o vita... det tycker jag väl inte att dom är. Men jag har hur som helst inte gjort något! Dom är naturliga eller vad man ska säga, har aldrig blekt dom. Kan du visa alla dina shorts i ett inlägg och vart de kommer ifrån?- Jovisst! Har några stycken dock måste jag rensa dom och kanske inhandla lite nya. Men ska fixa ett inlägg snart, kram!   Vilket smink använder du till vardag och fest?- Här nedanför ser du vad jag använder. Använder inte alla produkter varje dag men dessa är de jag använder mest.   1. FIT me foundation nr 225. 2. Cover All mix från make up store, brukar blanda den med min foundation och använder den under ögonen och om jag vill täcka nått. Inte i hela ansiktet. 3. Vanligt puder fårn Maybelline. 4. Lite solpuder på kindbenen från Isadora. 5. Ögonbrynspenna även den från Isadora. 6. Ibland använder jag lite av detta ljusa läppstiftet från Make up store, Exit Sheer heter den. 7. Om jag vill ha något extra använder jag denna eyeliner från Maybelline, superbra! 8. Lasharchitect4D mascara från L'oréal. 9. Ibland använder jag även detta ljusa läppglans liknande från Clarins.        Om jag vill ha en festligare sminkning eller något extra brukar jag använda dessa produkter tillsammans med de i bilden ovanför då.  1. Ögonskuggapalett från ELF. 2. Eyeliner från Maybelline. 3. Ögonskugga från L'oréal. 4. Ögonskugga från Victoria's secret. 5. Till läpparna från Clarins och Make up store.   Var bor du i Sverige, vilken stad?- Trollhättan, Västra Götaland. Hur gammal är du?- 17 år, fyller 18 iår. Har du någon pojkvän?- Nepp, inte just nu Favorit färg? Svart och vitt tråkigt nog haha! Favorit klädesbutik? Har nog ingen faktiskt, men gillar väl H&M, Gina Tricot och pondus här i Sverige i allafall. Minst favorit klädesbutik?Klart det finns butiker jag inte gillar men kan nog inte komma på någon jag verkligen inte gillar... Cubus är väl en sån butik som jag aldrig hittar något i men som kan ha fina saker.   Planer inför sommaren? - Först är det väl att gratta mina vänner när de tar studenten, sen när sommarlovet infaller någon vecka senare åker jag till Cypern på semester och är även brudtärna på min systerbröllop. Sen vet jag inte riktigt, kanske jobbar lite, åker förmodligen till England och kanske på någon annan resa, det återstår att se. Förutom detta ska jag bara njuta av vad som blir mitt sista sommarlov (!!!) sola, bada, fika, shoppa, ta det lungt och umgås med mina fina vänner!       Var är din jacka från det här: http://georginaa.devote.se/blogs/25292703/2313.htm#WriteComment inlägget ifrån? :) Kan man fortfarande köpa den?   - Ingen aning faktiskt! Köpten den ju på Zara i vintras så det kan hända att den är slut. Men kolla du! Den kanske finns kvar eller så finns det säkert liknande!    Håller du på/har hållt på med nån sport? :) - Just nu tränar jag bara lite på gym eller försöker röra mig så mycket som möjligt utomhus. Men för några år sen sportade jag. Gick i fotboll i typ 3 år och dans i 6 år. Sen så spelade jag även tennis i nått år.    Hur får du massa gratis saker hela tiden? - Haha hela tiden får jag ju inte saker! Men när jag väl får saker så har företagen kontaktat mig, så har vi kommit överens om nått.    Din ögonfärg? - Har lite grön-blå färg.