5 av världens vackraste kvinnor

Ska jag utse 5 av världens sexigaste männ så borde jag väl göra det samma med världens alla vackra kvinnor. Varför ser man inte ut såhär? Angelina Jolie Man kan tycka vad man vill om henne men snygg är hon. Sjukt snygga ögon som utstrålar både sex och klokhet. Går inte att låta bli att älska hennes *pip*sugar läppar heller.Kate winslett Jag har alltid sett Kate Winslett som en av världens vackraste kvinnor ända sen jag såg Titanic ca 8år gammal. Vet inte vad det är med henne. Stora blå djupa ögon och hon ser så moget intelligent vacker ut. Vackrare än Rose i Titanic är svårt att uppnå... Eva Longoria Galet söt är hon. Fina ögon och ett leende som lyser igenom hela ansiktet. Tyra banks En av mina två kändisförebilder (den andra är Ola Salo). Galet vacker på alla sätt och vis. Utstrålar självsäkerhet och styrka.Cameron Diaz Alltid liak flirtigt charmig. Älskar hennes höga kindben och busiga lekfulla blick! Ser alltid pigg och fräsch ut. Sminkad som osminkad(mer eller mindre osminkad i alla fall haha)