11/3-10

shuu sverige! =)Har varit i karlskorna idag, och det SÖG verkligen.Det ändå bra var att jag började skolan 8.15, hade en lektion sen så var det ingen mening att vara med på idrotten sa Magdalena. Så lite innan 10 drog jag evelina och julia till bussen och satte oss. Vid kvart över 20 över 10 så bar det av till karlskorna! Vi hade jävligt stora förväntningar, men vi blev jävligt besvikna när ''dansuppvisningen'' började...Det var typ robortdans? och vi hade typ förväntat oss någon slags streetdance!Det slutade i alla fall att jag låg ner på golvet och as flabbade. Som vanligt dåda! Så säger evelina; hallå alexandra! det var någon som flirtade med oss eller dig, eller jag vet inte!jag; förfan evelin, håll käften innan jag slår dig!evelina; så som du gjorde på donken i växjö?  (ännu högre)Jag; ja, *smällertillhennepålåret* evelina; aaajjj!jag; *lyftehanden*evelina; *tartagiminhand*evelina och jag; *skratt*hahah, sen mitt  i allt så stack några och skulle käka på donken, lyckat (yyoch det var jävligt heta killar där! ;ooch kyrkhults 97or är VÄRLDENS JOBBIGASTE!!nej, nu ska jag dra och duscha =)vi hörs,pusshej! =)/ Alexandra