12/3-10

 Tjosan! :)Skolan idag dåja, gick skitsnabbt, gick förfan bara till 20 över 1 ;oo skulle typ gått till 2 egentligen xDSå jag typ snackade med marko påvägen hem till honom =)och den jävla ungen tog min enkrona! så jag var tvungen att följa med enda till hans hus bara för att får tillbaka min en krona! -.-Stack till mormor, sen körde vi hem till oss =)gjorde inte så mycket här hemma, fixade rummet lite, och åt mackor =)Vid halv 5 så skjussade pappa mig och emilija till stallet =)Red rambo, det gick skitbra, och linn tycker jag fått mycket bättre sits! =)Sen drog jag hem, åt och så kom nellie pellie ^^ Vi dampade som vanligt, ja ni vet, typ ''brottning'' i sängen som slutar med att jag alltid råkar göra nellie illa xDDenna var det hennes knä som jag råkade göra illa, haha x))Vid halv 9 kom jocke typ, och så dampade vi lite =)och lite över 9 så stack dom hem :(en har jag suttit här sen dess ;ootänkte ladda upp lite gammla bilder och visa hur jag såg ut innan, hahaha xDBörjan av sjuan,  typ någon kväll med emma och emelie när vi rykte sönder xD<3  Sommaren 09, skulle jag tro :)  Nyår 2007/2008 Mitten av sommaren 09, tro jag :) Och såhär ser jag ut nu :)