efterblivenkväll.se

haha, satt precis nere med min mamma och mina syskon, vi bestämde vad vi skulle städa och massa sånt shiiit.Snacka om att jag dampade sönder gånger tusen. Frågade om jag fick pierca navlen, och mamma säger självklart nej.Hahaha, tycker min mamma är sjukt barnslig för hon har ALDRIG en anledning till saker! haha x))sen så fick mamma för sig att vi skulle säga något bra om varndra och jag till karro; du är snäll för att du stjussar mig til skolan. Och karro till mig; du sjunger bra. Och så börja skrattandet igen, har nog aldrig skrattat så mycket med min familj asså ;oo hahasen jag till karro; men det dåliga är att du hotar folk.och jag igen; ja typ om man inte släcker ljuset så stjussar du inte mig till skolan XDhahaha.Sen blev jag jävligt sur med, jag frågade om jag fick åka till svängsta, men nej, det fick jag inte -.-sen frågade jag om jag fick umgås med marko, men nej, det fick jag inte heller, och man får INTE en jävla anledning varör, rätt störande, eller vad tycker ni?nej, nu ska jag dra ner och duscha, sen ta och ringa nellie en liten stund =)vi hörs,pusshej! =)/ AlexandraGÅRDAGENS KLÄDSEL