En ordentlig uppdatering...

  Jag har tentapluggat som en galning med Hillevi och förhoppningsvis fått godkänt på min franskakurs på universitetet...Sen försökte vi visserligen smita från plugget genom att baka tårta och dricka alldeles för mycket kaffe. Men det blev himla bra ändå.     Jag klippte av håret och har jobbat dubbelt som barista i två veckor nu eftersom vi sparkat en tjej, en annan var på semester och två ska ta studenten. Det har varit helt sjukt stressigt men jag är nöjd med min frisyr...     Jag har börjat rida igen på en väldigt speciell ridskola i Torna Hällestad där jag måste lära om hela mitt inbitna ridskoletänk, till exempel så ska man leda en häst lite mer som en hund i koppel än med ett stadigt tag i grimmskaftet, väldigt svårt att sadla om (ha ha).     Jag har tittat på spyxet (min gamla skolas gymnasiespex) där min pojkvän återigen tog livet av sig på scen, den här gången som Ramses. Men himla duktiga var dem och jag var väldigt stolt.     Sen har det varit mycket häng i parken med öl och fina människor...       Bästa brudarna och drängafylla!     Ett trist par träffades utanför AF när grabben gick på bal.     Det har badats i Lomma för första gången i år.     Och det har blivit sommar på riktigt! Detta var nog en bra sammanfattning av min majmånad och nu hoppas jag att ni känner er uppdaterade!