I shot my man yesterday, I did it good

/ shorts - cheap monday / glitterjacka - second hand / vit tröja - lindex / halsband - hm /   Äntligen fredag! Nu ska jag ner till Spyken (min gamla gymnasieskola) och köpa biljetter till deras spex nästa vecka. Sen blir det fika med Hillevi och Josefin, därefter jobb och sen ikväll blir det kvalborg på SSK där det bjuds på älskade "Heartland"... och för en gångs skull ska jag inte jobba utan kan njuta av att dricka en drink för mycket och dansa klackarna av mig till Shout Out Louds.   Men först av allt ska jag nu ut och försöka laga cykelkedjan. Den hoppar i princip hela tiden så det känns som om jag är kroniskt oljig om händerna. ... men om man inte vet hur man spänner cykelkedjor eller har råd att fixa den så får man vackert vänta tills pappan förbarmar sig över den oljiga dottern.