Godmorgon ♥

*GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP* Varit vaken sedan halv tio men ha spelat sims hela tiden :} Haha! Men nu när jag skulle byta familj så började allt att krångla och familjen blev inte med till huset. Så det måste vara ett bevis på att jag fått min dagliga dos :'D Idag kommer mamma och hälsar på, ska köpa lite fika. Men jag har fortfarande dåligt samvete sen jag ljög för henne, så jag tänker inte be henne om att handla något mer åt mig. Jag får helt enkelt klara mig på 100 kronor tills nästa fredag, och det borde jag klara. Bara att skippa frukost & middag :} Dessutom så kommer jag att gå ner i vikt då, men inte på ett nyttigt sätt. Men det behövs inte alltid vara hälsosamt när man bara ska till skolsköterskan..Nu ska jag rensa bland mina bilder, ska skilja på dom gamla och dom som tagits efter att jag och Sebastian har blivit tillsammans. Och under nästan 1½ år så blir det en hel del bilder, believe me.. Men det är kul, speciellt om man blir gammal ihop så kan man kolla på dom :}