Jag hade fin besök :}

   Vi körde "skicka runt mina glasögon" :} Haha. Mamma vart ju bara för söt. Mamma och två av mina småbröder var här och hälsade på med kaffe, kakor & glass. Var faktiskt jättemysigt. På ett sätt blir man gladare när mamma varit här, kanske för att hon alltid livar upp stämningen och det är någon man alltid kan prata med. Och trotts att jag sa till henne innan att hon inte behövde handla mat åt mig, så kom hon med tre påsar fyllda med mat. Så där sparade jag ungefär 200 kronor, minst. Det blir mer shopping det :}Tänkte kollalite på nelly om jag hittar ed hardey kläder som jag ska ha till sommaren, ska även kolla runt lite på födelsedagspresenter till Sebastian, Mamma & Pappa. Igentligen borde jag kanske köpa något åt min bror också, men jag vet inte vad och om jag har pengar. Ni vet inte vad man ska ge bort till sin lillebror som fyller 15? Sin mamma som fyller 36? Sin pojkvän som fyller 19? Och sin pappa [som jag inte vet vad han fyller].