Någonstans tappar jag allt.

Jag vet inte hur många bloggar jag skapat. Hur många bloggar jag skriver. Vissa av dom varje dag. Olika saker. Samma saker. Jag börjar om för något nytt. Men det går en vecka, sen är jag tillbaka. Jag lägger ut mina bilder som ingen annan förstår. Jag skriver mina texter som ingen annan kan läsa. Visst. Jag tycker det är helt okej med mina bilder & texter. Men vad tycker ni? Jag vet att jag inte ska leva på vad andra tycker, jag ska alltid köra min egna väg. Och det gör jag. Men på ett sätt är det ju ni som ska läsa. Och vad tycker ni om att läsa?Från början hade jag outfit, bilder på mig själv, shopping och allt möjligt. Men nu då? Bara gamla bilder som jag verkligen ääälskar. Men gör ni det? Och mina texter? Förstår ni dom ens? Eller är det bara jag som tycker det känns bra att skriva engelska, komplicerade texter i bloggen? Jag visar ju lite shopping, lite då och då. Men igentligen skulle jag kunna visa varje dag, minst en gång om dagen - när jag har tid. För oftast sitter jag och internet shoppar, slösar varenda litet öre på saker som jag igentligen inte behöver, saker som aldrig används. Vill ni ha mer bilder på vad jag köper? Eller vill ni ha outfits bilder? Visserligen kan det bli svårt, eftersom jag oftast inte har medmig kameran när jag är hos Sebastian och han hatar att ta kort verkligen. Eller ibland går det bra. Men inte varje dag. Och i min lägenhet hade jag ett enda ställe som jag kunde ta kort på, men nu har jag tagit bort den byrån så kan inte använda självutlösaren. Vill ni kanske ha debatter? För att ha sin egen åsikt, det har jag fattat för länge sedan. Och ibland kan jag tycka illa/bra om saker, och jag har aaaaabsolut inget imot med att dela med mig. Jag skriver gärna vad jag tycker. Men man vill ju veta era åsikter också. Ska jag kanske sätta ihop outfits för mindre än 500 kronor? Kanske göra lite önskeshopping. Eller kanske skönhets tips? Eller jag kanske tillochmed ska visa er vad jag läser i skolan, vad jag lär mig och vad jag gör på fritiden? Jag kanske ska börja med att ha med mig kameran minst 5 gånger i veckan och fota vad som händer under en dag. För bilder är ju kul, eller? Jag blir helt vilsen. För allt det jag skrivit nu vill jag ha med i min blogg, vad ni än tycker. Men det går en dag. Sen är det rubbat. Sen har jag tappat allt, sen har jag tappat tråden. Skolan kommer imellan, pojkvännen kommer imellan, internet kommer imellan. Jag vill kunna hålla 4-5 inlägg om dagen, utspridda under hela dagen och inte 5 stycka under en timme. Vi får se vart mitt bloggande kommer att vara om 1 månad. Garanterat har jag lagt ner den. Tyvärr.