Copenhagen deluxe

Så sitter jag här, med en iste med dörren vidöppen på min franska balkong, solen skiner och jag har en ledig dag. Det är när jag har mycket fritid, som en hel sysslolös dag, som jag saknar min blogg. Men varje gång jag får fullt schema så får den en snyting. Så kommer jag hit och ser att jag fortfarande har söta människor som besöker mig varje dag. Jag ska försöka igen. Jag trivs här nu, i Köpenhamn. Jag har blivit 21 år gammal, jag älskar mitt jobb och jag har äntligen stabila träningsrutiner. Jag har roliga projekt i framtiden och ett frivilligjobb som ger och tar en massa kraft.      I went green i lördags och tog till the Dubliner för att fira st patricks day med två svenska vanilieprinsessor och mina kollegor. Vi beställde in den obligatoriska pin of dark beerheaven, svettades en stund i folkmassan och beslutade oss senare för att dra vidare till Simons.  Väl hemma tömde jag ut ½ kg glitter ur bh'n på golvet. Jag har bevis.          Nu provar vi.  PUSS OG KNUS