if we ever meet again

Människor är väldigt konstiga.. Fick ett sms idag av hon i kalmar (hennes häst ja skulle provridit imon) att hon redan hade hittat en fodervärd. Kände mig lite lurad...   Aja nästa lördag blir det iallafall till norrköping:) Ett sto till på 12 år. Tävlad upp till 110 tror jag det var, saamt gått debutant fälttävlan. Är jättefin på bilderna iallafall. Längtar jättemycket. Om hon ev blir min har jag henne från juni 2011 till juni 2012:) Kan man dö för mindre.. NU håller vi tummarna på riktigt och hoppas att hon 1) är lika BRA som hon verkar 2) är LIKA fin som på bilderna3) är en kanonhäst 4)att ägaren VÄLJER mig...   OKEJ HÅLL TUMMARNA!   Har Longerat Balder, gick över förväntan. Han var jätteduktig. Dock bockade han lite i gallopen men det var nog glädjeskutt;) Ska rida han imon igen! Nu ska jag ut o gå med Bamse. Sen blir det en snabbtur med Donald. Fullt upp i hästvärlden;) Älskar att!   Ikväll blir det lite fest med grillning och kubb. Skitmysigt!   Sup lungt ikväll..   / beckah