Why so serious?

  So raise your glasses if you are wrong;)   Älskling kom hit i onsdags kväll när jag körde från ridningen. Hoppade Kavaljer, en bana på 1m. Gick skitbra stundtals, har fortfarande inte lärt mig hästen riktigt ännu. Vi hoppade en trippelbarr helt....SKITBRA dunderbra. Fortfarande stolt över att just trippelbarren gick bra. Dock ramlade en stackars liten ponnyryttare av sin polle, men sånt händer ju, tyvärr.. Igår så satt vi ute o käkade glass på en filt med vovven. Hur härligt som helst!! Idag har jag ridit Balder och Donald, Robert var med o fotade:)   Imon blir ner till kristiansstad igen, med Elin. Denna gången är det tävling. Höga klasser också, ska bli spännande..:D:D   Här kommer nårra bilder:   Bamse - man. Han hatar nog vetrinären. Han får alltid tratt stackaren..     -jag o älsklingen i solen :) igår:)     Jag rider Balder (today) Han försökte kasta av mig ett par gånger. Hängde ju på halsen ett tag haha     Hehe de ja köpte på hööks. Visst är det stiligt???     Jag o Donald. Han har den där bål grejjen för han har "head shaking"... Han skakar jättemycket på huvet. Men vet inte om den där hjlpte så mycket? Tog av den senare när jag red. Tyckte de va bättre. Vi körde en gallop med jättekorta stigläder. ÄLSKAR DET! hade smilet långt efter de.. ahha han gallopera fort med;) Han borde bli gallophäst haha   Ha en underbar påsk. Pussar ¨ / beckaah