Borta bra men hemma bäst

  Hej, Är hemma i Sverige i min egna säng. Borta bra men hemma bäst så är det. Har verkligen haft det hur bra som helt i London dessa 5 dagarna. För er som undrade så ja jag va där med min syster bara och tatton är riktig. Kan börja skriva om de eftersom jag fick lite frågor. Jag och syster bestämde oss för ett tag sedan att vi ville göra en syster tatto eller vad man kallar de. Så när vi va i London gjorde vi de bara. Gick in, boka det tid och en timma senare låg jag där. Va super nervös och skakade nästa. JAAAA de gjorde ont, skit ont faktiskt. Kändes som om någon eldade på armen med en tändare, sved som om du har sko skav och du går och river upp det hela dagen, den smärtan va de. Men det tog ca 10 min sen va det klart, så jag kunde stå ut smärtan. Jag skrev min systers namn och hon skrev mitt på handleden. Är skit nöjd och inte allt för arga föräldrar. Sa nämligen inte något till mina päron utan de blev en liten överraskning, men dom blev inte sura alls haha. Jag överraskar med det mesta jag haha. Sen har jag och syrran shoppat hur mycket som helst, käkat så sjukt mycket gott och lyxat hela dagar och nätterna.Gått inne på Victoria Secret i flera timmar och spenderat ca 4000 på underkläder, parfymer&Body lotioner, nattlinnen och mjukisdressar, fett värt måste jag säga, Älska älska VS. Har verkligen den bästa systern man kan ha, ÄLSKAR DEJ♥. Har haft det helt grymt iallafall. Men lite gött är det att få komma hem med och sova i sin egna säng, träffa mina babes och mami och papi såklart. Nu ska jag snart försöka sova och imorgon ska jag coza hela dagen. fika och träffa Elin. Ska börja lägga upp på vad jag har köpt imorgon med. Hoppas ni har haft det bra när jag har varit borta. Godnatt vi hörs imorgon mina fina Puss♥