vanna beach

  en snygg linn och en hawaiiklädd axel   igår såg vår dag ut så här (min kamera laddades ut efter dessa två kort, just typiskt va), men ni hajjar grejen i alla fall! stekande sol, svalkande dopp och utomlandshäng på vanna beach bar. alltså, malmö är verkligen helt sinnessjukt bra på det här med sommar.    idag vaknade jag upp till ljudet av regndroppar mot fönsterutan. men inte mig emot - tvärtom hade jag lite i smyg hoppats på dåligt väder idag. jag måste nämligen paketera in alla mina koppar och tallrikar i tidiningspapper och fortsätta med att packa ner allt jag äger i flyttlådor. och det är minsann svårt att ta sig ro till det när solen gassar som aldrig förr. dessutom tycker jag att någon enstaka dag med sommarregn oftast är helt fantastiska. nåväl, men först: dunderfrulle.   love/e