My engine is runnin out

Hallihallå    Min hjärna har gått på högvarv de senaste dagarna och verkligen blivit överkokt, så haft sjukt ont i huvudet nu 3 dagar på raken men börjar släppa så smått. Fått skingra tankarna med hjälp av härliga vänner och min fina familj. Kärlek ♥   Var på väla en sväng igår med mina föräldrar, köpte bara en bikini överdel och lite ansiktskrämer (känns som det är det enda jag köper nu förtiden, mitt ansikte är verkligen som en svamp) på kvällen hade jag mina kära södra tjejer över på en riktig skratt kväll, shit har nog inte laughat så mycket på veckor. Idag har jag bara hjälpt mamma handla lite och ska snart ner till doktorn för att kolla halsen, inte alls bara typ den 6:e gången för i år...Hoppas dom äntligen kan hitta felet denna gången då  Ikväll kommer familjen Hemborg-Bengtsson hit för massa tacos mys och mystid med mina älskade småtjejer.  Puss puss på er och njut av helgen      Min syster, min bror, jag och min fina vän och kusin Louise ♥