VATTENKRIG

Gissa om det var kul idaah!? Efter skolan (klockan 12) Hade vi VATTENKRIG <33 Haha den värsta var väl sebastian ;O ?! Han stog och hällde över hela huvudet! Haha sminket rann lite.. men det såg bara jag och nina! Tur va ;) Sen kom Glenn med en stor HINK!? alla sprang där ifrån men.. han lyckades kasta på oss :P  Deet var bara så hiiimla kul :D kunde ju inte ta bilder eftersom jag inte ville förstöra mobilen :( Men det blir fler vatten-krig! Det höll på tilll halv två. Sen kom sanningen fram!! tydligen ska man inte lita på sina vänner.. bara bästa vänner. Men gissa om jag har planer på G?! SÅKLART, nina och jag har redan bestämt fredagen till lördagen då blir det av! Ingen går undan när man ljuger för den här bruden!! Så akta er! Ni kanske ger er på fel tjej .. ;o Haha guud så hemsk jag låter! Så hemsk är jag verkligen INTE, men men ska se på talang och mysa med familjen, pöss <3