Life is a rollercoaster, just gotta ride it...

  Oj, det har vart ett konstigt dygn. Upp och ner som en jävla berg- och dalbana. Och jag säger jävla för att det är det det har vart.     Jag har velat bli lärare  jag har velat bli brandman   velat flytta till skåne (eller ångermanland)  jag har saknat mina vingåker- och kertrineholmstjejer så att det har gjort ont i hjärtat  fällt några tårar   tyckt synd om mig själv  kollat på enkelbiljetter till Australien   vart glad för att Linn finns  knappt sovit nått  kollat efter lägenheter mitt i natten  jag har ringt till Sara och kollat om hon hade någon bra lägentet  ringt mamma och sagt att jag kanske flyttar hem  kollat upp möjligheter för att hyra ut i andra hand.     Men efter detta kom måndageftermiddag och jag har vart i skolan x2 och kanske insett jag jag ska vara kvar i Örebro. Jag må sakna mina vänner hur mycket som helst, men som Linn skrev:     "Både vi och vingåker kommer att finnas kvar."         Så jag tror att jag är okej igen, jag tror iallafall det.