manic monday

OJ vilken bra helg jag har haft! Denna helg kan jag leva på länge.     I fredags så hanns det med en liten sanbbfika med Johanna innan hon skulle umgås med hennes egen familj och släkt över e middag med kräftor. Jag hängde hemma i mammas och pappas soffa hela kvällen med godis, cheezballz, Hanna och Sofipropp. MYS!          På lördagen for jag och Johanna iväg till Norpan för en hel dags shopping. Och jag hittade en massa fint och pengarna rullade som sig bör. Efter shopping, lunch, shopping, fika, shopping så styrde vi kosan mot Vingan igen och lagade till en middag hemma hos Johannas mamma. Vi fick även sällis av Fröken Karmenäs. Uschlapuchla vad trevligt det var. Någon på natten så kröp jag ner i soffan och somande sött.      Idag var det meningen att Johanna och hennes lillebror skulle ha hoppat ett varsitt tandemhopp, men vädret ställdr till det och de fick inte hoppa. Så istället var vi sju pers som stack iväg till Boda borg för att leka av oss lite! Och jag kan säga det mina vänner, fan vad roligt vi hade det. Vi tjejer förlorade dock... Men va fan!           Nu har jag iallfall hunnit tagit en dusch efter Boda borg-ävantyret och ska väl börja packa upp lite påsat och greja med all packning.