stora planer.

    Det är så mycket som händer nu!  Har börjat få ordning här hemma i lägenheten, varit på ikea, köpt en säng samt fått vår soffa en månad tidigare!  Jobbar och sliter, och livet känns så himla bra just nu!    Har varit mycket runtomkring som har påverkat mig psykiskt, men har haft både jonas, amanda och johanna brevid mig, som stöttat alltid. och fått upp mig på fötterna igen!    idag var jag på vrinnevi och kollade upp en sak, känner mig lättad och lite bättre till mods. Nu är det bara att vänta och se vart detta leder! :) håller er uppdaterade.. haha    Här kommer lite bilder på lägenheten so far!      i köket har vi nya krukor, bordstabletter samt stolsdynor också. Så lite skillnad där om man jämför med bilden. :)  dessutom har vi en 120 säng i vrummet, då jonas bror bor här för tillfället. Så sen ska den bort, hyllor och tavlor upp osv! äsch, de kommer bli fint haha.