Studenthäfte!

    Nu så! äntligen har jag ett studenthäfte. Det var väldigt många Frientré lappar inuti till studentveckan. Så blir förmodligen att man drar till Puls/Hugos mer än var som var planerat.  Har även fått reda på att min dricka äntligen(!) är framme. Så väntar på att avin ska komma nu, så vi kan hämta det!  Guuuud vad jag lääängtar!      Efter vi hade hämtat häftena i alla fall, så gick jag Angelica Therese och Hanna runt o kollade på skor, och de avslutades med en fika på Lindahls.  Sen följde jag och Hanna dom ner till rese, och där satt vi ett tag för att sedan röra oss upp emot stan.  Vi kikade runt lite, hämtade ett häfte åt en tjej i min klass, och avslutade det med en fika i solen på Waynes.  Satt där ett bra tag, och bara snacka o njöt av solen!    Nu är jag i alla fall hemma, och går runt i mina klackar. Ska alldeles strax börja med mat, och sedan avsluta kvällen med ett varmt bad! :)