Studentshopping

    Köpte det sista inför studentveckan och studenten idag. Gick ett bra tag på stan med Angelica och Hanna.  Sedan följde jag och hanna angelica ner till rese, och vi avslutade dagen inne på Lagerhaus och ica! haha    När jag kom hem sprang jag iväg till Tempo, där jag handlade hem lite mat jag glömde - och hämtade även ut mitt nya "skydd" till studentmössan. Har dock inte testat om de passar än, men får hoppas på de!    En brun utan sol, som jag läst jättemycket bra om!    En budgetvariant på en kajalpenna och eyeliner i ett.    En ny sminkspegel, då min kisse haft sönder min andra.    Lösfransar      Och mitt favoritkit från Depend. Märkte dock att de gjort om de hela, med färdigklippta tippar, och de var endast naturella.  Men då kan man leka lite mer med de hela!    Köpte även hem ett par nya, vita tygskor då alla mina tygskor är trasiga, eller inne på sista versen.    Nu väntar jag bara på att min dricka ska komma (som inte kommit än..?) och sedan att färga håret. Sen är jag ready!