Tillbaka på Bali

Men heeeej igen!! Inte lika stort glapp nu som sist, lilla mammsen som påminner mig att lägga upp här. Resan tillbaka till Bali gick helt smärtfritt utom att det inte är så kul att flyga, vet inte hur mycket jag flugit det senaste nu. Kom till flygplatsen för två dagar sedan och var taggad på att möta lokalbefolkningen här nu när jag vet hur jag ska hantera dom, direkt slängde dom sig på mig med taxis och ville jag skulle betala så mycket överpris så de va helt löjligt! Gick till stället jag vet att priserna är okej och åkte till Seminyak, väldigt fint ställe! Träffade härliga tjejer från England och Kanada i mitt rum så vi bestämde oss för att gå och vaxa benen igår, alltså den smärtan är värre än hur ont mina tatueringar gjorde!!! Men ändå värt för 65kr.. Vi gick och åt Varung på kvällen som är maten the locals äter, världens godaste mat... Tjejerna gick vidare på drinkar och jag tillbaka till hostlet för att packa väskan igen. Satte klockan på 6 i morse min pick up buss kom och hämtade upp mig men sa att min båt va inställd och att jag måste vänta i Padang Bai till 2... Så nu sitter jag och äter frukost på ett ställe där och väntar på båten till Nusa Lembongan som ska vara sååå fint! Efter några dagar där åker jag tillbaka till Gili Trawangan och möter upp några vänner som jag jobbade med i Noosa i Australien, wheeeeiiyy!!! Så de va väl allt för nu, varsågod mamma puss!