15 söndags frågor!

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne tillHade jag fått en dotter nu så skulle det luta åt Molly.. 2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?Skulle nog valt sex utan kärlek för tillfället och sen när man hittar sin ''drömprins'' kärlek utan sex. 3. Har du bra självförtroende?De skulle jag väl tycka, självklart kan det alltid bli bättre 4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?Ha filmkväll med mamma och eventuellt med syrran, blogga och spela in Tik Tok..  5. Beskriv ditt drömutseende.Har redan mitt dröm utseende, Jag är perfekt som jag är och behöver inte göra någonting åt de. 6. Vad skulle du vilja heta om du föddes som det motsatta könet?Skulle jag blivit en kille så skulle jag ha hetat Emil, men om jag själv fick välja skulle de förmodligen blivit Theo eftersom jag är helt fast vid det namnet och varit de i över 4 år typ! Så om någon i min släkt läser detta och jag någon gång blir gravid med en kille som kommer han att heta Theo! 7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?Ligger säkert någonstans i lägenheten.. 8. Vad väljer du, Max eller McDonalds?McDonalds alla dagar i veckan, Max är inte ens gott enligt mig. Kan ha typ ätit där max 5 gånger i hela mitt liv. 9. Har du rykten efter dig?HAHA har endast hört ett rykte om mig det senaste och det fick jag veta när jag hade livestream för första gången på Tik Tok och det är att jag kollar på porr! De va nämligen så att en person bara skrev att det går ett sådant rykte om mig på Tik Tok...  10. Kan man vara vän med sitt ex?NEJ, Jag kan inte vara det iallafall, Sedan beror de ju helt och klart på vad de finns för anledning till att det tog slut. 11. Har du kysst en kompis?Ja det har jag gjort..12. Hade du kunnat ha distansförhållande?Ja, det hade jag kunnat och hade även ett distansförhållande under 3 års tid.  13. En vacker person?Finns många fina personer där ute! Så kan inte bara välja 1! 14. Ett boktips?Skulle verkligen rekommendera Pretty Little Liars böckerna! Bara läst 2,5 bok, men det finns 5 böcker och så långt som jag kommit i boken kan jag ju säga att det skiljer sig en hel del ifrån böckerna och serien!  15. Bäst just nu?De får väl bli att jag börjar växa på sociala medier. Bloggen går bättre, Tik tok går bättre, Youtube går bättre!