Dagens lucka 12 - Julklappsrim

Godmorgon på er! Nu är det bara 12 dagar kvar tills julafton! I dagen lucka lyder rubriken '' Julklappsrim '' Igår dagens lucka gav jag ju er tips på julklappar i dagens lucka tänkte jag ge er lite rim på några utav dem! HAHA jag älskar rim med dock skriver jag inga själv + dessa har jag hittat på denna sidan ( ni som redan sätt min YouTube video har redan hört dessa! ) bio biljett/ presentkort - Det började med en resa till Rio, men pengarna räckte bara till... Underkläder - Oavsett vad det är för väder kan du ha dessa fina .... Parfym - Detta är nästan bara vatten, ändå kostar det halva skatten Smink - Använda detta med måtta annars ser du ut som en råtta! Klocka - Du som aldrig kommer i tid, ger jag dig denna... Konsert biljett  - Med denna biljett kan du rocka fett.. Högtalare - Dessa gör så rummet fylls med ljuv musik, grannskapet kommer aldrig mer bli sig likt. Tumvantar - Rymmer 4 + 1 gånger 2. Finns i paket du nu ska få. Filt - När vinternatten nalkas med kyla och drag, svep in dig i denna och mys ett tag. En resa (presentkort) Här får du en check, det är dags att packa din säck. Handväska - Näsduk, spegel och en penna, allt ska stoppas i denna. Pengar, nycklar allting ska trängas, akta så den inte sprängs. Böcker - Den här kan du läsa en stund när du inte får en blund. Hörlurar - Nu har du sluta störa, med dessa kan du endast höra. Smycken - Tyvärr ingen safir, diamant eller rubin, men det gör dig ändå fin. Kläder - Här får du någonting varmt och skönt, som man säger det finns inga dåliga väder bara dåliga.....Doft ljus - När du släppt en fis och en god doft sprids... Presentkort - Ruter, hjärter, spader och klöver, Köp vad du behöver. Godis - Detta kan ge dig hål, men det tror jag nog du tål, Det är också väldigt sött så det gör att du inte blir trött. Kamera - Denna får du för att minnas, Våra minnens finns då kvar, i alla våra dar.