Dagens lucka 13 - Ett roligt lucia minne

Godmorgon på er! Nu är det bara 11 dagar kvar till julafton! I dagens lucka lyder rubriken '' Berätta om ett roligt lucia minne  ''Det var nog när jag gick i grundskolan (rambergsskolan för att vara mer exakt) då hade vi lucia tåg. Tror jag deltog i det tåget typ 2/3 gånger. Men iallafall jag var tärna, så vi samlades ett par gånger under skoltid och övade in jullåtar och sedan ''klädde vi ut oss'' och så gick vi och sjung i det tåget inför hela skolan i en kyrka som låg precis bredvid skolan. Kom ihåg att vi hade levande ljus istället för plastljus.    Dagens lucka var inte så stor men det var iallafall det jag har ett roligt lucia minne  jag har! BJUDER PÅ EN 6 ÅRS GAMMAL BILD PÅ MIG!  ( var 14 år)Denna bild är alltså tagen någon gång runt december 2012! Kan ni tänka er att lilla jag har haft svart hår? Vad bilden har att göra med dagens lucka är att den är tagen runt lucia och det var under den tiden jag uppträde inför skolan!