Dagens lucka 16 - Roliga jul skämt.

Godmorgon på er! Nu är det bara 8 dagar kvar tills julafton! I dagens lucka lyder rubriken '' Roliga julskämt '' Haha dessa tycker jag är roliga. Men jag har en torr humor så ni kanske inte ens tycker dessa är roliga. Men kommentera gärna nedanför om ni fick er ett skatt eller inte. Vad åt tomten till frukost? - SnöflingorTomten mådde inte visst så bra...Nä han säckade ihop...Jag ska rimma på parfymDu luktar skit och är ingenting att ha, så med denna produkt kanske du luktar lite sött. Jag ska rimma på shampooOm du fortfarande luktar skit efter första paket är det illa. Men detta kanske hjälper att göra dig ren och den lilla. Vad är likheten mellan en man och en julgran? - Båda har kulor hängande under grenen. Liam 3 år, pappa, pappa, kan jag få hund i jul?- Nej du ska äta skinka precis som alla andra. Fast den mycket kostar, står den bara där och rostar, vad är det för något? - Brödrost.Varför är tomten så röd om kinderna? Han har fått många julklappar.. Alla barnen fick julklappar utan Tom, Eftersom honom tyckte ingen om. Hur tror du det går för lucia i år? Lysande. Varför är tomtemor så arg på tomten? - För han kommer bara en gång om året.