Dagens lucka 24 - Ge 24 st bloggare en shoutout.

Godmorgon på er! IDAG ÄR DET JULAFTON! SÅ GOD JUL TILL ER! Idag lyder dagens lucka '' Ge 24 st 1 shoutout! Så sprid extra mycket kärlek en dag som denna genom att kolla in dessa 24 personernas bloggar!  För att ni ska förstå lite bättre! Efter varje namn så är det ett - vilket menas med att det är vad DEM säger att deras blogg handlar om!  Anna Johansson  -  Min blogg handlar om allt och lite till, mitt liv. Länk till bloggen : HärJennifer Reidner - Jag skriver om mitt liv.Länk till bloggen  : HärEmma Bäckström Pettersson - Min blogg är inriktad på min viktresa mot 70 kg.Länk till bloggen : HärJessika Pirkonen -  Skriver om allt möjligt. Om mitt liv och vad jag tycker om vissa saker. Länk till bloggen : HärAnnelie Strom - Skriver om min vardag och hobbysLänk till bloggen : HärFanny Elmgren - Skriver om allt möjligt som min vardag och lite annat gott Länk till bloggen : HärÅsa Sundberg - Skriver om livet som nybliven mamma och vardagen.Länk till bloggen : HärJulia Eklund - Handlar om mig och mitt liv som 20 åring och som ”nyinflyttad” till Jönköping från dalarna.Länk till bloggen : HärMatilda Göthe -  Min blogg handlar om min vardag. Allt och lite till!Länk till bloggen : HärZara Nilsson - Mest om mitt mående, psykisk ohälsa och TW inlägg.Länk till bloggen : HärEmma Kihl - Bloggar om Familjelivet.Länk till bloggen : HärHarriet Gripenberg - Bloggar om livet, inredning, smink, delar med mig av recept och delar med mig av mina tankar.Länk till bloggen : HärMalin Augustsson - Min blogg handlar om allt möjligt. Familjeliv, småbarnaliv, hästliv men även djupa tankar och ämnen.Länk till bloggen : HärDaisy Contreras - Allt från kaos liv till tv inspelningar Länk till bloggen : HärEmelie Kängström - Mest om min bebis Länk till bloggen : HärPatricia Ersson - Bloggar om min graviditet, fött barnet nu min vardag i övrigt, en del virkning samt inredning och mina egna tankar och värderingar. Länk till bloggen : HärMoha Frikraft -  Bloggar om ett liv med ADHD, Autism och svår CP-skada. *Jag vill synliggöra mina livserfarenheter i form av text med starka känslor. *Jag bryter fördomar och synliggör allas rätt att vara människor oavsett hur vi pratar eller ser ut.Länk till bloggen : HärIda Byström - Min blogg handlar om mode, skönhet och träning.... Man kan säga att bloggen har alla olika ämnen i sig. Länk till bloggen : HärAnna Svensson - En blogg om att jag bygger mitt drömhus. samt personliga tankar och funderingar & även lite inspirationLänk till bloggen :  HärJennifer Lundahl -  bloggar bl.a. om livet som ensamstående mamma och våran vardag, & lite allt i allo.Länk till bloggen : HärMats Jansson - En resa i tid och rum. Följ med på en fantastisk tur i min världLänk till bloggen : Här.Erica Björkander - Handlar om mitt liv men mest om foto! (Redigeringar & bilder)Länk till bloggen : HärYela Maria - Bloggar om skönhet, inredning & psykisk ohälsa. Länk till bloggen : Här