första gången på 1,5 månad!

God kväll på er!Igår bloggade jag ju ingenting eftersom igår hände inte så himla mycket, laddade upp en video på YouTube för första gången på över 1,5 månad, så nu är jag igång med det igen vilket känns skönt! Sen gick jag bara ut på en liten kort promenad under kvällen och under natten låg jag och hade ett bra samtal med 2 personer. Idag har det bara varit en riktigt seg dag, har inte gjort så himla mycket faktiskt. Vaknade upp åt frukost i vanlig ordning och efter det så har jag bara tagit det lugnt hela dagen. liten senare under dagen/kvällen möte jag upp mamma vid ICA och hjälpte henne bära ett paket och sedan har jag bara legat och tagit de lugnt under kvällen också. Ska snart gå och lägga mig då jag börjar bli trött. Imorgon ska jag väl förmodligen ut och göra lite grejer men vi får se om det blir av, men det får ni läsa om imorgon! Bloggar mer imorgon!