Förtjänar lite vuxenpoäng!

God kväll på er där ute!Hoppas ni har en bra dag?! För det har iallafall jag haft. Började dagen med att vakna runt 9 tiden, märkte att något inte stod rätt till då ingen Bobo kom och väckte mig eller kom när jag gick runt i lägenheten. Så började ropa på honom fick inget svar, ropade ännu mer och till slut svarade han men han kom inte. Så jag gick runt och lyssnade efter honom och tillslut alltså typ 2 minuter senare så hittade jag honom inlåst på lilla toaletter. Blev självklart skit sur på min syster och ringde henne i ren ilska och frågade va f*n hon höll på med. Då hon var påväg till sin praktik. Hon svarade mig och sa att hon inte visste att han varit där inne när hon stängt dörren och att hon trodde att han var hos mig. Jag frågade henne hur länge han hade suttit där inne och hon svarade ca 30 minuter. Så det var tur i oturen, Glad att jag vaknade vid 9 tiden och att han endast hade suttit där inne i 30 minuter och inte längre. Är även väldigt glad att jag upptäckte så snabbt att någonting inte stod rätt till ( hahah mammakänslan kom in i mig) Men vem vet tänkte så hade jag kunnat sova fram tills klockan 12? då skulle han ha suttit där inne i 3,5 timmar i ett mörkt litet badrum! Usch vad glad jag är att jag vaknade så tidigt!Men iallafall jag satte mig och myste med lilla Bobo ett tag innan jag satte mig och kollade på julkalendern på mobilen då vi har haft problem med comhem sedan i går eftermiddags. Sedan gjorde jag frukost och kollade på 2 filmer som blev TAG och The meg! 2 otroligt bra filmer som jag rekommenderar om ni inte redan har sätt dem. De gick ju på bio för inte alls så länge sedan. Efter det så bad mamma mig att dammsuga hela lägenheten och självklart ställde jag upp på det. Sedan tog jag egna initiativ och satte igång 1 tvättmaskin, 1 diskmaskin, passade även på att städa undan lite grejer men även damm. Så Jag tycker att jag förtjänar lite vuxenpoäng!  Sedan kom mamma hem och lagade mat och det blev tacos. Efter det hoppade jag in i en dusch och nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt. Ska väl om några timmar gå och lägga mig då jag har ett kvälls jobb pass inplanerat imorgon dagens planer då dem andra ifrån företaget ska på julbord.. HAHA det negativa med att bara vara vikarie är att man inte blir inbjuden till såna event. Men det är ändå lugnt för min del för hade jag fått förfrågan hade jag ändå tackat nej pga olika anledningar! Men ha det fint nu så hörs vi imorgon dagens inlägg! och glöm inte imorgon är det onsdag och det betyder ny video på Youtube kanalen som är en vlogg ifrån köpenhamn där vi går på julmarknader och jag prankar även några!!!