över 1 månad sedan.

God kväll på er! Bloggade ju inte igår men det var för jag inte hade någonting att berätta om. Vädret igår va ju inte alls kul så låg bara hemma hela dagen och kollade på några avsnitt av serien klassen men började även kolla om på serien den norska serien skam. Så kollade klart på hela säsong 1 igår.Vaknade iallafall idag runt 06.00 tiden, men somnade sedan om fram tills klockan 08.30, pga av en dröm jag hade. Alltså drömmar är verkligen underligt.. Men ibland drömmer man bra saker och ibland mindre bra. Men gick iallafall upp och åt frukost vilket blev 2 rostade mackor, sedan kollade jag på tv en stund, runt 12 tiden så gick jag ut en stund, planen var egentligen att gå på en promenad, men kände att jag har ju inte åkt spårvagn på över 1 månad så varför inte bara ta vagnen en stund. Haha så jag satte mig på spårvagnen och åkte ungefär 4 hållplatser och sedan så tog jag vagnen tillbaks och när jag väl kom tillbaks så tänkte jag gå en promenad men hann gå ungefär 1 hållplats åt andra hållet innan det började regna så det var bara att att gå tillbaks igen. När jag väl kom hem så fortsatte jag att kolla på min serie skam säsong 2. Nu är även den säsongen klar så nu på kvällen har jag bara legat och kollat på YouTube. Just nu ligger jag i sängen och bloggar samtidigt som jag pratar i telefon men en kompis och leker med Bobo. Ska väl snart gå och lägga mig tror jag, Så bloggar mer imorgon!