Paradise hotel.

God kväll på er! Ännu 1 dag har gått och idag vaknade jag klockan 07.30, kunde inte somna om då jag hade någon slags smärta i min mage, så var tvungen att gå upp och värma vetekudden och ligga med den 1 timme på magen, sedan kändes det mycket bättre.  Gick sedan upp och åt lite frukost vilket blev 2 varma mackor, gott!  Efter det låg jag bara framför tven en stund och efter det la jag mig i sängen och kollade efter jobb. Blev dock ingen ansökan idag heller, då jag inte hittade något som lockade mig! Men efter det gick jag ut och gick en promenad och sedan satte jag mig på en park bänk. Eftersom Martina kom hem från skolan, så hittade hon mig sittandes på parkbänken så jag gick tillsammans med henne hem. Efter det så har jag bara legat i sängen och efter en stund kom mamma hem och lagade mat, vilket blev stekt kyckling och potatisgratäng. Vilket var super gott!  Efter det så har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt framför tven, datorn och mobilen. Låg även nyss och kollade på paradise hotel. Hahah gav det en chans igår och tänkte okej kan väl kolla idag också. Så nu känner jag att jag måste kolla imorgon också!  Eftersom jag gick upp tidigt idag så börjar jag bli trött, så jag ska nog snart gå och lägga mig!  Bloggar mer imorgon!