Svarar på 45 frågor!

1. Vem är din bästa vän? Gabriella2. Vad har du för skostorlek? 36/373. Brukar du skratta för dig själv? HAHA ja det kan väl hända!! 4. Vilket är ditt favoritnummer? Oj, vet faktiskt inte innan var det 7, men nu har jag inget. 5. Vad var det senaste du åt? Några bitar Marabou mjölk choklad. 6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Rosa7. Hur är vädret just nu? molnigt, regn och storm, men det har även snöat idag.8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Gabriella9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Utseendet10. Tv eller dator? Blir nog datorn isåfall, för där kan man göra allt som man kan göra på tven och lite till.11. Favorit TV-program? Cake boss, Say yes to the dress och Catfish är väl top 3. 12. Har du några syskon? Ja 1 stora syster13. Längd? 1.56 cm14. Hårfärg? Blonda toppar och typ någon slags brun som utväxt.15. Ögonfärg? Gröna16. Använder du kontaktlinser? Nej det gör jag inte.17. Favorit högtid? Julafton 18. Favorit månad? Juli för då är det mitten av sommaren & december för då är det min födelsedag, julafton och nyårsafton.19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja väldigt många gånger.20. Vilken var den senaste filmen du såg? Tror det var grow up 2.21. Favoritdag på året? 1 december 22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Det beror på hur väl man känner personen. 23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej, kan inte ens med vägg! 24. Kramar eller kyssar? Beror helt och klart med vem och vad man är sugen på just i den stunden.25. Choklad eller vanilj? Choklad alla dagar i veckan, året om!26. Har du tatueringar? Nej, men det kommer med framtiden om jag vågar...27. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting faktiskt, det är helt tyst här hemma om man inte räknar med vinden utanför.28. Är du kär i någon kändis? Har väl en crush på Vlad Reiser om han räknas..29. Vilka böcker läser du just nu? Just nu inga, men ska snart börja läsa pretty little liars böckerna igen då jag bara hann komma till 3 boken. 30. Piercingar? Nej.31. Vad gör du just nu? Svarar på dessa frågor32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Salta / smöriga popcorn33. Hundar eller katter? Katter, skulle inte kunna tänka mig ett liv utan Bobo.34. Favoritblomma? Rosor35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ja, det har väl hänt..36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja det har jag.37. Har du älskat någon nån gång? Ja det har jag, vem har inte? 38. Vem vill du träffa just nu? Några stycken!39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, Träffar Gabriella (dock typ 7 månader sedan sist, men vi snackar dagligen i telefon) Sedan har jag kontakt med flera andra gamla klass kompisar genom tiderna på snapchat. 40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej det har jag inte.41. Gillar du att flyga flygplan? Det är väl helt okej, älskar utsikten men kan ju bli lång tråkigt.42. höger-vänster hänt? vänster hänt.43. Hur många kuddar sover du med? 344. Saknar du någon? Ja, jag saknar några stycken faktiskt. 45. Vad heter din flick/pojkvän? Har ingen, är singel :)