TILLBAKA FRÅN PAUSEN!

Godkväll på er!Har ni saknat mig? Nej men jag vet att jag varit väldigt från varande från bloggen en tag och det är för att jag tog en paus. Har faktiskt suttit och funderat på om jag ska starta upp bloggen igen i några dagar och idag fick det bli. Vad har då hänt den senaste tiden. Faktiskt ingenting speciellt. Den enda långa resan jag varit på är väl en resa till Ullared med min syster, pappa och hans sambo. Sedan har jag antingen bara varit hemma eller varit ute på en promenad. Så det har inte hänt något alls spännande i mitt liv och därför har jag inte haft någonting att blogga om. De kanske inte kommer bli så mycket att blogga om i framtiden heller men vi får hoppas på att jag får upp några spännande inlägg iallafall. Nästa vecka händer en rolig sak, inte för mig men för min syster. Så de finns en del att blogga om nu dem kommande dagarna iallafall. NU kom jag på en sak!!!! Bobo fyllde 1 år för inte så länge sedan utan han blev ju 1 år den 12 maj! Så STORT grattis till mitt lilla hjärta i efterskott liksom!Har ni något ni vill läsa om här på bloggen? isåfall kommentera det här nedanför så ska jag försöka ordna ett sådant inlägg! Hoppas ni vill läsa om min vardag och mycket mer här på bloggen igen! Så hörs vi förmodligen imorgon!