LOS ANGELES DAG 2&3

Dag 2 i Los angeles bestämde vi oss för att ta en liten roadtrip till Santa Monica för lite shopping och käk. Självklart glömde jag minneskortet till systemkameran därav bilderna från min telefon. Men det var iallafall supermysig att sitta och käka på en uteservering precis vid havet! På kvällen hade vi planerat att gå och käka middag på The grove, men jetlaggen stoppade oss idag igen. Eftersom vi somnade såpass tidigt kvällen innan vaknade vi 04.00 och var pigga och redo för en ny dag. Så innan solen hade gått upp bestämde vi oss för att åka på en liten roadtrip till Beverly hills och Rodeo Drive, sååå himla mysigt att bara åka runt och lyssna på musik. På den första bilden ser ni även våran hyrbil för den här resan. Om ni ska till LA och ska hyra bil kan jag verkligen rekommendera Alamo, så smidigt och toppen bra urval av bilar. När vi var påväg hemåt från våran lilla roadtrip åkte vi av misstag förbi Los Angeles museum of art, och självklart var vi tvungna att parkera och springa ut och fota. Så jäkla häftigt eftersom så många filmer har spelats in just där. Sedan när det hade börjar ljusna bestämde vi oss för att ta en PW i vårt område som vi bor i. Vi har att Wholefoods runt hörnet med supergoda färska frukter som vi brukar köpa till frukosten.  Sedan spenderade vi resten av dag 3 vid poolen eftersom det var så himla fint väder och supervarmt!