Hawaii

Vi flög till Hawaii efter två nätter i San Francisco. Första ön vi är på är Big Island och i helgen åker vi till Honolulu. Vi hyrde bil direkt som vi ska ha hela veckan. Vi bor i ett lägenhetskomplex i en stor lägenhet på 2 våningar där alla har varsitt sovrum med eget badrum, en stor terass med utsikt mot en golfbana och en liten damm, ja ni ser ju på bilderna. Det är så fint. När vi kom fram chillade vi typ bara, åt middag och handlade frukost.  Igår var första dagen här och vi åt frukost ute på terassen innan vi åkte till stranden. Det blåser endel men det är bara skönt för det är typ 28 grader i solen, vattnet är lite kallt men ändå skönt. Det e ju jobbigt när vattnet är för kallt så att man inte kan bada.... Efter stranden åkte vi till en mataffär och köpte middag. Jag körde bilen idag och när vi åkte hem från affären blev bilen bakom oss stannade av polisen, hahaha blev så nojig att det kunde varit jag. Vi grillade iallafall till middag för det finns typ 6 grillar på området :) det var sååå gott och efteråt spelade vi spel resten av kvällen. Det är en sån lyx att få hänga så mycket med familjen.  Alla brände sig jättemycket under de få timmarna vi var på stranden igår, förutom jag. Mamma är den som bränt sig mest och hon brukar vara den som inte gör det. Ja det är lite synd om henne men det är också lite roligt. Hon har suttit helt insmord i grekisk yoghurt nu under morgonen för att det inte ska göra så ont. Jag har suttit ute på terassen och kollat på alla som spelar golf, det är väldigt fridfullt. Det är lite molnigt idag så vi har chillat på morgonen och nu ska vi snart åka iväg på en utflykt.